Ara quan tornava cap a casa he vist una imatge bastant.. pintoresca? que m'ha fet pensar que estaria bé escriure de tant en tant i anar explicant coses per qui les vulgui llegir. O per mi. No ho sé. A veure si acaba arrancant..
(Je suis très contente, Ma!!!)
