Powered By Blogger

jueves, 27 de enero de 2011

Coses que passen

Avui (uns quants mesos més tard) torno a agafar el bloc. Això no acaba de rutllar (com sempre, falten hàbits per tot) i encara costarà més d'engegar perquè a Palamós no hi tinc internet, així que llet de grua.
Ara quan tornava cap a casa he vist una imatge bastant.. pintoresca? que m'ha fet pensar que estaria bé escriure de tant en tant i anar explicant coses per qui les vulgui llegir. O per mi. No ho sé. A veure si acaba arrancant..

(Je suis très contente, Ma!!!)