Powered By Blogger

miércoles, 2 de febrero de 2011

Ja és de dia a la vila del pingüí


Per fi puc dir-ho: M'HE COMPRAT LA PANIFICADORA! Després de cagar tots els dubtes possibles, he acabat comprant-la. Moulinex Home Bread. No sé quants watts de potència per amassar, escalfar i jo què sé més!
Maca eh?
Me n'havia desistit però ahir entrant a trafanejar una d'aquestes botigues que venen coses naturals, que si farines, que si llavors de vés a saber què.. vaig acabar dient: què coi! i mira, dit i fet. Va ser arribar a casa, i sense pensar-hi, pam, demanada.

A vegades em dóna la sensació que em repenso massa les coses. No vull dir que sigui una gran pensadora..., perquè no és ben bé el cas (ehem), sinó que abans de decidir, solc donar moltes voltes. Que si si, que si no.. Segur que té la seva banda positiva, no dic pas que no.. però m'agrada tant la gent que no s'hi mira més del compte, que decideix amb seguretat.. Arribar i moldre, dit i fet.. Tot això.

És ben bé.. que tot acaba sent qüestió de seguretat en un mateix.

En fi! Avui segona nit del mes a l'hôpital! Aquesta setmana, malgrat l'horari nocturn dels collons, promet ser interessant.