A vegades, em fa l'efecte que la millor manera de veure les coses, és des de la distància. No és que ho cregui que els sentiments no ens deixen veure-hi clar ..és que ho sé. Però és així i s'ha acabat, poca cosa hi podem fer.
És per això justament que puc dir-te amb certesa, jo que ho veig des de fora, que per molt que costi aixecar-se, no tinc cap mena de dubte que ho faràs! Ho faràs de la mateixa manera que has fet coses que ni tu mateix creies possibles; de la mateixa manera que no cal demostris res perquè sapiguem que guanyes sempre!
ooooooooooh nuri queeee monyes que etssssssssssssssssssssssssssssssssss (i tothom ho sap)
sábado, 17 de diciembre de 2011
miércoles, 14 de diciembre de 2011
"Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix"
Començo fort, amb aquesta cita! Crec que és de l'Einstein. La vaig llegir fa dies em sembla que al facebook d'algú i me l'he apropiada. És ben trobada, no?
Els canvis, i sobretot els canvis cap a millor, no solen venir del no-res. Això us ho asseguro jo, que en sé una estona! Però, alhora, tampoc crec que sigui ben bé a les nostres mans, provocar-ne, ja que a vegades, per molt que intentis canviar això o lo altre, les coses segueixen de la mateixa manera. A vegades fins i tot, resulta irritant la manera en què tot sembla impassible a les revolucions internes de cadascú. Que tu estiguis experimentant un terratrèmol intern d'aquests que no deixa pedra sobre pedra (per dir-ho d'alguna manera) i que la resta de món segueixi girant tant panxo, com qui no vol la cosa, sembla una presa de pèl.. sembla que se'ns pixin a la boca! O no? A mi m'emprenya.
Doncs bé, fa uns dies que em fa l'efecte que s'està coent alguna cosa. Les coses per aquí no funcionen i les meves opcions, ara com ara, són bastant reduïdes. I quedar-me de braços plegats veient com la cosa se'n va a Can Pixa no es contempla.
Les meves aventures, si és que puc dir-ho així, solen ser casuals, imposades, sempre sofertes més que no pas empreses. Aquesta vegada sembla que torna a anar així i que ja m'hi estigui fotent de caps sense haver-me llençat del trampolí.. L'altra cosa és si en tinc o no ganes. En tinc? No ho sé pas
viernes, 9 de diciembre de 2011
"Les coses no passen si no les escric"
Està més que dit, més que entès i més que de tot que si les situacions no són favorables, hem de ser nosaltres qui hi posem de la nostra part. Vaaaaale, molt bé. Em sembla perfecte! A veure, és que realment, hi estic d'acord.. però fins un punt, collons. Cansa veure com t'hi fots de morros una vegada i una altra. Em ve la imatge d'un mur i d'algú buscant-hi una esquerda que no s'acaba de trobar mai.
Vull creure que ser persistent i constant és la clau, que acaba sent la clau.. tard o d'hora. Vull creure-ho perquè sinó algunes coses que per mi són importants perdrien el seu sentit a una velocitat vertiginosa i això m'espanta. M'hi nego.
Tot plegat té sentit.
(Però a vegades em sembla tant qüestionable..)
Tot plegat té sentit.
(Però a vegades em sembla tant qüestionable..)
Suscribirse a:
Entradas (Atom)

