| arribant a Llagostera des de Girona |
Em sap greu si la foto no està ni ben tirada, ni centrada ni res de res, però està feta mentre conduïa. Encara rai que vaig poder treure la càmera de la funda i trobar el botó per disparar sense mirar ni menjar-me cap cotxe.
Aquesta és l'entrada de Llagostera fa uns quants dies. Era cosa maca de veure, tot emboirat, només es dibuixava la "silueta" del poble. Maco, maco! Pels qui hagin fet amb mi alguna vegada aquesta carretera, és molt possible que ja m'ho hagin sentit dir: però és ben bé de postal!

No hay comentarios:
Publicar un comentario