Powered By Blogger

domingo, 26 de febrero de 2012

quotidianitat?

-Pere, Carla, qui redéu hi hagi a la barra!!!
-Quèeee? (tots)
- Poseu-me una ració d'abraçades amb olor per la taula 7. I ràpid collons, que la clienta ja fot mala cara de tant esperar! Ah, i també un tallat per la taula 4 si us plau.
- Marchando.

No hay comentarios:

Publicar un comentario